in dit arrangement

vanaf 42,50 (incl. BTW)

Optioneel

  • Limburgse vlaai
  • Hartige snack
  • Luxe lunch in de Pannenfabriek

Ter overweging:

  • Laat je door onze experts meenemen in het perfecte ontwerp voor je bijeenkomst. Klik hier voor meer informatie.
  • Wil je de bijeenkomst vlekkeloos laten begeleiden, denk dan eens na over de mogelijkheden van een externe moderator, facilitator of gespreksleider. Hier vind je een overzicht.
  • Daarnaast bieden we in samenwerking met het Sprekerscollectief ook inspirerende trainingen, masterclasses en sprekers aan. Kijk voor meer informatie op www.sprekerscollectief.nl
  • In overleg is er ook nog de mogelijkheid om ‘Onder de Pannen’ exclusief af te huren. We horen graag je ideeën!

Vraag een offerte aan:

Centrale ligging
Gelegen op een strategische locatie, gemakkelijk bereikbaar voor alle deelnemers, of het nu gaat om vergaderingen, trainingen of evenementen.
Inspirerende omgeving

Bij aankomst op het complex van de Pannenfabriek wordt je gegrepen door de combinatie van oud en industrieel gecombineerd met nieuw en trendy. De perfecte mix voor een open mind, creativiteit en efficiëntie.

Merkwaarden
Gastvrijheid, flexibiliteit, warmte en professionaliteit vanaf het eerste contact tot bij het afscheid.
Persoonlijk

Joop, Renée en Rinske, dat zijn wij. Een persoonlijke benadering, je bent welkom en wij denken graag met je mee.

Ruimtes

Small. Talk. – De kleinste ruimte leent zich perfect voor brainstorms voor kleine groepen, team, MT, directie overleggen en intieme meetings.
Meet. In the middle. – De middelste ruimte is ideaal voor trainingen en teambijeenkomsten.
Rooftop. – De grootste ruimte incl. dakterras is geschikt voor de grotere meetings, bijzondere events en hei- en teamdagen.

Sterke samenwerking

Met het Sprekerscollectief. Daardoor kunnen we jouw meeting/event écht goed ontwerpen, leveren we zelf opgeleide sprekers, dagvoorzitters en facilitators en bieden we zelf ook trainingen aan.

vragen of interesse?

Heb je vragen over onze faciliteiten, beschikbaarheid of wil je graag meer informatie over het plannen van jouw evenement bij ‘Onder de Pannen’? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Scroll naar boven